26 juni 2008

Lisö med P & F ♥

Hej hej! :)

Jag har just tillbringat två nätter på Freidrichs otroligt fina landställe på Lisö tillsammans med hans familj, Kajsas kompis och Paula. Vi har käkat gott, tagit nattliga bad, sovit i den mysiga sjöboden och kunnat konstatera att det går att sova tre personer i en 90-säng (men inte utan stel kropp som följd, och definitivt bara om man tycker väldigt mycket om varandra). Vi har åkt med motorbåten, spelat kort & monopol, sett en del fotboll och druckit minst två liter te var. Lite vattenkrig har också hunnits med, mycket gitarrspel och en hel del fotograferande.

Här kommer några av de 300 bilder jag tagit under dessa tre dagar! Om ni klickar på dem får ni dem i större format.

x
Det fanns fina blommor i trädgården i Viby. Och en otroligt fin tjej mot himlen på Lisö. ♥
x
x
När jag blir stor ska jag bli en fiskmås och flyga rakt in i solnedgången. Gospaula ♥
x
x
Stearinljus i den lilla sjöboden med glaskulor, nät, speglar och annat vackert. Två underbara människor var visst också där. ♥
x
x
(Älska skuggorna där!) Världens bästa Fredrik lyckades utklassa oss alla fullkomligt i Monopol. Dessutom har han stått för all irl-musikunderhållning dessa dagar. ♥
x
x
Lillasyster Kajsa och hennes kompis Lovisa var också med. Sötare får man fan leta efter. ♥
x
Ha det bra allihopa! Vi hörs :) Pusselipussel ♥
x
x
...Och slutligen en mycket vacker grodperspektivs-bild som vi tog på oss tre:
x
x
x
Puss på er fantastiska sötnosar som gör mitt liv! Tack för att ni finns ♥

Inga kommentarer: