23 juni 2008

Regnig måndag

Tjo.

Idag har jag hängt runt på Beyond Retro tillsammans med Linnea & Paula (och senare även Fredrik) och fotat superheta vintagekläder. I många butiker får man inte fotografera så vi älskar verkligen den här affären på alla sätt! ♥ Jag köpte även en snygg skjorta och ett halsband med ankare. Fram till fyra i eftermiddags bestod mitt energiintag endast av en liten klunk milkshake och en banan - och jag har varit vaken sedan 7 imorse. Det läskiga är att jag knappt var hungrig. Sedan åt jag i alla fall lite makaroner hos Cicci. När jag kom hem såg jag bokräkningen från vrg som var på 650 kr - historiabok som jag ville behålla, biologibok som är borta och två tyskaböcker som jag har hemma och inte visste måste in. Men nu har jag mailat Catrin och Lena, för jag tänker inte betala dem bara för att jag tar hand om böckerna över sommaren! Bajs på vrg.

Dagens bästa: Photo session at Beyond Retro ♥
Dagens sämsta: Bokräkningen
Dagens låt: Allt som är ditt av Säkert!

Yoghurt med müsli i duralexglas ♥


Såhär verbalt begåvade är vi för övrigt på msn:

^^, ♥

Inga kommentarer: