29 september 2007

Blogger queen

Okej, det här må låta hur nördigt eller eventuellt beroende som helst, men jag är seriöst stolt över att ha producerat 62 (nu 63) inlägg på 29 dagar. Det är mer på en månad än jag någonsin lyckats med under min bloggkarriär! ;D Sen ska väl tilläggas att jag även har bloggat om mer skit än någonsin också, små citat och bilder som mest publicerats för att 1) få en trevligare touch på bloggen och slippa den här dagliga "kära dagbok, det här har hänt idag"-känslan, och 2) öka kvantiteten på inläggen istället för kvaliteten, och snygga till statistiken litegrann. Men oavsett, det här tyder på att jag har ödslat mer tid än någonsin förut på min blogg, något som är väldigt intressant eftersom jag heller aldrig varit så stressad eller trött förut som jag är nu, något som med all säkerhet kan relateras till skolarbetet och även delvis hur seriöst jag tar det hela.

- Malin is tha blogger queen!! -

Inga kommentarer: