21 september 2007

Fredag

FAAN VA OTAGG ALLTSÅ!! Det är så jävla surt när man har skrivit ett fett långt inlägg och ska publicera, och får nåt trevligt "tyvärr kan vi inte fullborda din begäran"- meddelande kastat rakt i ansiktet! Jag menar, vad fan tröstar det när säkert en kvart av mitt liv gått till spillo åt att skriva något som ändå måste skrivas om?! DAMP.

Okej, gör ett försök att börja om igen då:

Inatt sov jag hela fem timmar, något som gjorde mig till den förmodligen piggaste personen av alla på skolan som varit på festen. Var grymt taggad på matte såklart, för att inte tala om engelska, men sen kom ju biologin som alla hade gått och sett fram emot ända sen igår. Vi rymde genast ner i biblioteket och satte oss vid datorerna där, eftersom alla tre led av en otrolig hunger. För att råda bot på det störande fenomenet, satt vi vid datorerna och åt lunch samtidigt som vi "jobbade" :P lasagne + mackor + mjölk + dator = TAGG! Käärlek, känner att jag kommer bli otroligt populär hos Kaj Vessman efter 1) att vi suttit och käkat vid datorerna och 2) Jonas gått in på sidor med lättklädda tjejer som dykt upp vid sökningen på savanna. JÄ - popularitet! Han älskar säkert mig ^^

Sen var det mentor meeting, halva mötet gick åt till att diskutera det fika som ska medbringas till kommande möten, andra halvan åt att säga bra och dåliga saker om skolan :) Sen åt vi en gång till, sen var det historia och jag gjorde i princip inte ett skit. Ritade och lyssnade på musik, och var allmänt duktig elev. Efter det slutade jag, till skillnad från vissa andra, och åkte till Lidingö Centrum för att låna en bok om savannen. (DÖ, jävla biomarbete!) David (tha bandytrainer) ringde och ord utväxlades om bandymatchen imorgon samt om insparksfesten eftersom det visade sig att han går i trean på Jarlaplan. Jag och Douglas hade ju varit där inne, men David hade inte kommit in eftersom han var för packad ^^ (Malin: HAHA! *medlidande*, naat) Taggad på match imorgon i alla fall, samling i Högdalshallen klockan 09:15 (jää) som vi för övrigt inte vet var den ligger. Finns inte på eniro heller, så det blir till att fråga sig fram imorgon bitti... Fan va najs alltså.

Om ni undrade så ska jag inte ut och festa ikväll i alla fall ^^ Alla har varit grymt trötta under dagen, och det är rätt komiskt att se hur überpigga lärarna plötsligt blir, och liksom suger musten ur eleverna totalt xD Förresten hinner jag väl ändå inte hitta på något kul i helgen eftersom jag måste plugga så mycket... Det var faktiskt en av dom sakerna som vi klagade på. Att man måste jobba så jävla mycket på fritiden. Jag menar, när ska vi hinna sova och leva vårt så kallade liv om inte på helgerna? Puss, jä.

Hare fint alla kärleksbarn, lev väl. PUSSEL!!

PS. Och varför påsår alla att jag är bakis nu då? DS.

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Var det Douglas Heed som du träffade? Som tog studenten förra året?

Pusslaren sa...

Challe: Jag tror det, ja :) Han tog i alla fall studenten förra året, men är 89:a.