25 september 2007

Tisdagsinlägg II

Tjo, nu är jag här igen. Det spelar liksom ingen roll hur mycket jag än försöker plugga, på något sätt slutar det ändå alltid med att jag sätter mig vid datorn.

Flöjtlektionen var lika rolig som alltid (jag menar det verkligen, ironi är visserligen min stora grej men det är dom här lektionerna också - vi kom idag överens om att man seriöst får ont i kinderna efter en timmes lektion. Och inte är det det ihärdiga spelandets fel...). Jag sög såklart, hittade inga toner och kan som bekant knappt läsa noter, vilket resulterade i kaos. (Inte för att någon av dom andra var särskilt slående framgångsrik, men i alla fall.) Vi garvade åt det extremt informativa meddelandet "Jag spelade fel" (as if man inte märkte det), och det ännu bättre "Jag spelade rätt!" (när det ändå låter så fuckat att man inte ens kan höra när det verkligen blir som det ska). Digga den stunden på dagen i alla fall ^^

Har ätit fläskpannkaka till middag, kände att det var mycket relevant i samanhanget. Och nu borde jag plugga engelska och historia :D Men det gör jag som synes inte, eftersom jag är så otroligt bääääst på att prioritera. Jää.

OCH IMORGON ÄR DET WINNERBÄCK-SIGNERING!! (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Jag är grymt taggad. Och faktiskt är jag lite sjuk nu, jag har ont i halsen och hostar efter idrotten. Nu ska jag gå och ringa Cc och fråga om hon är taggad på promenad med mig :D

PUSSEL (L)

Inga kommentarer: