23 september 2007

Prat

Woho, jag sitter och knarkar Winnerbäck per hörlurar <3<3
Har pluggat biologibiom i flera timmar nu, är så jävla stolt! Känns fett bra faktiskt. Jag och Linnea har just kommit fram till att "plugghästar är vi allihopa, allihopa, allihopa" ska bli VRGs nationalsång x'D Bääääst vi är.

Av någon anledning kom jag att tänka på när vi övade bokstavering med flaggor på Spejs. Vi tecknade bara ord med tre bokstäver först, för att det inte skulle bli så svårt att förstå. Och jag ba: "Ja men det kan väl inte vara så svårt! Typ JAG BLIR HÖG NÄR JAG SER DIN ..." *tystnad* - *asgarv* - BÄST!! Jag känner mig så otroligt bra i bland alltså.

Det finns en tätort på en slätt
Ett kyrktorn sträcker sig mot himlen...

- KÄRLEK!!! -

Nu ska jag fortsätta plugga, eller förresten, ge upp och ladda upp skiten på Sharepoint tror jag. Pussel <3<3

Inga kommentarer: