12 september 2007

...Och sommaren fryser till is.

Tjoho,

är grovt stressad, tänkte bara tala om det. Har precis varit på ett fuckat jobbigt bandymöte, det var mycket snack och lite verkstad, och dessutom alldeles för lite fika. Kom hem och fick middag kvart i nio, då var jag typ ihjälsvulten :( Jag måste plugga matte, skriva klart engelskan med Sarah, fixa med ninen och massa annat nu, men jag orkar inte! Kan seriöst inte tänka klart när jag blir såhär stressad, dampelidamp på det =l Grova kärleksbarn alla är i alla fall, kom just på det, människor är ju för underbara egentligen.

Låter temperaturen i rummet för bandymötet + på hemvägen stå för rubriksinnehållet idag, jag höll seriöst på att frysa ihjäl under tiden, och det är lite kul egentligen för då är jag ju både ihjälfrusen och ihjälsvulten! :)

Pussel

Inga kommentarer: