24 september 2007

Måndag

Tjoho.

Jag är grymt trött, och blev rätt chockad när jag såg besöksloggen så jag har egentligen inte så mycket att säga. Jag har varit i skolan och segat, slagits och pressat för att få en bra plats på kemin (asgarv på det xD Hela klassen slogs!). Efter det var det innebandy i Sprallenhallen, taggelitagg, det gick rätt bra. Har käkat middag och gjort ett misslyckat försök att betala innebandyn, damp på att ingen svarar någonstans. Och damp på att jag är så otroligt seg och inte orkar skriva seriöst. Idag när jag tog Lidingöbanan från Ropsten klev det på en gubbe som gick runt och stängde alla fönsterluckor som gav oss den sista lilla nypan luft på tåget. Varför? Jag blev inte riktigt klok på det, men säkert finns det någon sällsynt bra förklaring, bara det att jag inte har kommit på den än.

Du kan väl sakna mig ibland,
du kan väl stirra upp mot stjärnorna
Så att vi har nåt gemensamt...

Imorgon bitti har jag matteprov. Jag har inte pluggat ett skit. Godnatt, puss <3<3

Inga kommentarer: