22 september 2007

Lördag morgon

Hahaha, loggar in 07:32 och ser på bloggen "Antal besök idag: 0" - Popularitet. Jag har bandymatch om 2 ½ timme om ni undrar :D

Igår pratade vi om att para ihop ensamma människor man känner med andra ensamma kompisar eller så (detta är alltså ingenting vi sysslar med på riktigt, men vissa av oss skulle gärna vilja), och jag var smått skämtsamt en aning emot det hela eftersom jag menade att jorden ju redan har tillräckligt med människor och fler par bara skulle generera fler barn. Men då sa mamma betryggande om dom två människor vi tänkt oss skulle bo ihop: "Men jag tror varken Odd eller Christa skulle skaffa några barn!" Förlåt om det bara låter stört men det var så jävla roligt x'D ah, vad vi mobbade mamma för det. Och dom mobbade mig för att jag "ville avliva alla ensamma människor", fast det inte ens var min idé. Kul hade vi i alla fall.

woho :D Jag är trött. Och ganska besviken på min lillebror som har sovmorgon, men istället för att ligga och sova då är uppe och spelar TV-spel från halv 8 på morgonen. Har man ett liv då, eller? (jag sitter ju inte alls vid datorn från halv 8, nej nej. Fast jag väntar i alla fall på att åka till matchen...)

Jag återkommer senare. PUSS!

Inga kommentarer: