17 september 2007

Sfäriska köttbullar, piece man - FOCK!

Måndag.

Imorse orkade jag inte cykla till skolan, så jag passade på att få lite valuta för mitt terminskort+ med SL. Fick i alla fall tid att lösa lite mer sudoku...

Idag på matten lärde vi oss om sfäriska köttbullar. Det kändes extremt seriöst ^^ På kemin fick jag en snilleblixt, istället för att säga "peace!", ska man såklart säga "piece!" juh!! Liksom, del, bit, pusselbit!! :D Bäst.

Jag har varit nere i hamnen och seglat med alla scouter + Rickard och Johanna, det var mysimys på riktigt, vi låg på fördäck och sjöng <3<3 Anna var fett stolt över att ha funnit sambandet mellan utropet "Fuck!" och benämningen "fock" (=försegel, för oinvigda). Jää! Sen gav hon delicatobollar till Emma som hade fyllt år, och som bjöd oss på dom :) Det var glassigt gott.

Hm, jag vill gå upp till min säng och läsa, jag har fått en språktidning som jag precis börjat prenumerera på (verkar så sjukt bra!), en H&M-tidning (jäklar vad många dom ger ut numera, liksom tre stycken bara om höstkläder) samt die Brüder Löwenhertz xD <3

Jää, borde plugga men jag är inte på humör. Förresten börjar jag kvart i 11 imorgon så jag har lite tid på mig att typ... okej, inte plugga för det kommer jag förmodligen inte göra i vilket fall, men ändå. Party :D

På torsdag är det insparksfest. PIECE!! ;D <3<3

PS. Varför är min kusin på samma språkresa som min klasskompis samt träffar honom + andra klasskompisar på en fest i helgen? :S Känner mig lite off, typ staden är liten eller vad? Diggar det ändå, kärleka allihop, bääst. DS

Inga kommentarer: