23 september 2007

Lördag kväll + söndagssegling

Igårkväll var jag med Cicci och Cc, vi knallade ner mot Aga där vi mötte Jo, Emelie och Lisa Bolle så vi joinade deras party. Några poliser kom förbi och jag som i allmänhet ogillar poliser fann det hela en aning obehagligt, men dom var rätt snälla och kände inte i fickorna eller så. Vilket var ganska bra för vår del, med tanke på vad vi hade där, och när det var slut var vi alla ganska fina. Lisa var helt jävla bäst på att härma dialekter, typ med äkta skånsk röst: "Häar var det ereåtiskt lllaeddat" x'D (L) Underbart. Jag skulle vara hemma ganska tidigt tyvärr, men det funkade ändå. Så jävla härlig kväll med er (L)(L)(L)

Så imorse när jag vaknade, kollade jag igenom min almanacka och mina ritpapper. Det är alltid lika kul att göra dagen efter! Jag visste att jag hade legat och lyssnat på Winnerbäck och skrivit i sängen innan jag somnade, men jag mindes inte vad... =P

Klockan tio var jag nere i hamnen och träffade Fox, och sen har vi varit ute och glassat med småbarnen hela dagen. Dom var hyfsat jobbiga då och då, inte nog med att dom inte kan någonting - dom vill inte ens hjälpa till utan är bara i vägen! Okej, förlåt, dom är säkert jättegulliga och jag har förmodligen varit likadan. Men jag fick dampryck på dom i alla fall =/

Jag kom nyss hem, måste plugga massa biologi, historia och tyska så jag ska nog inte vara utan sysselsättning ikväll i alla fall. Men en sak har jag kommit fram till idag: Bästa medlet ever mot baksmälla är segling! Verkligen, det måste prövas någon gång. Helt underbart juh (L)

Nu måste jag fortsätta med pluggandet. PUSSEL!! (L)

Inga kommentarer: