11 september 2007

Tisdagsregn och idrott på... Fressie?! x'D

Halloj.

Imorse skulle jag fått sovmorgon till kvart i elva, men icke - för att inte bryta trenden ska ju polisen göra allt för att få allting så krångligt som det bara går, och detta var inget undantag - givetvis skulle jag trampa till Kungshålmen (med å) för att hämta ut den jävla moppehjälmen som vi hittade för några månader sen men ingen ville ha. Liksom, passar det helt enkelt inte lite för bra in i sammanhanget, är det inte för jävla typiskt? Damp.

Sen skulle jag dessutom ta mig till Frescati (försöker komma på nåt riktigt töntigt smeknamn på det, Frescan kanske? Eller Fressie?), jag var enormt taggad på fem kilometer. Som visst råkade bli lite fler då vi var föga framgångsrika gällande att hitta rätt, och snart var jag, Anna och David helt fucked up och hade inte en aning om var vi var. Men tack vare Davids eminenta karta (som vi andra varit korkade nog att inte ta ett eget exemplar av) och mina extrema skills lyckades vi till slut komma rätt ändå, vi kom utspringandes genom skogen högt uppe på berget, från 90 graders fel vinkel jämfört med vad vi skulle x'D Asgarv på det, vi hade jävligt kul i alla fall.

Cyklade hem i duggregnet (på något sätt verkar Frescati vara fast besluten om att skapa en ny trend: alltid dåligt väder när vi har lektion!), duschade och knarkade o'boy såklart ^^ Med glass också, som vanligt. Drog iväg till flöjten, gick till Ica och köpte mjölk (för att kompensera för all o'boy jag dricker) och hann träffa Jo åtminstone tre gånger under den tiden.

Middagen bestod av en härlig blandning av stekt potatis, kokt kyckling, rödbetor, sås och grönsaker. Yeah!! Taggat.

Är stört trött, vet inte riktigt vad det är för fel på mig. Nu ska jag slagga! Ha det fint, pussel <3<3

PS. Enligt Sam "går det rykten om att jag har en blogg" !!! x'P DS.

Inga kommentarer: