19 september 2007

Klockor och knark

KKNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRKK!!!

Sitter och antecknar fakta om klockor,
det känns extremt relevant på alla sätt.

SNAR FYLLAR JAG FÖDELSEDAG :D :D *Malin är lycklig mås för det*
Wihou! Jippiiiiee!!!!! Jag önskar att jag hade en snuskigt rik faster eller nåt i den stilen som kunde överösa mig med presenter som kompensation för att hon tyvärr aldrig hinner träffa mig... Det vore så bäst ;D

...numret till Fröken Ur är 90 510, om ni undrar. Eller det tror jag i alla fall, om det inte har ändrats. Jag citerar Wikipedia: "Den 1 april 2006 sade SR's Ekot att Fröken Ur skulle bytas ut mot en "Herr Ur" i stället. Detta var bara ett aprilskämt från Sveriges Radio."
-ASGARV- fatta tufft egentligen! Jag menar, i 99 fall av 100 är det väl en flygvärdinnefejkad kvinnoröst som möter en i nästan vilken växel man än kommer till, "Marie i växeln" typ, så det vore väl inte helt fel med en mossig gubbröst eller varför inte en ung sexig mansstämma, bara för omväxlings skull?

[Men, DAMP!! Fan att man inte har oändligt med tid, egentligen,
inte alls på tal om klockor utan på tal om bloggande,
och det faktum att jag inte hinner skriva alls så mycket
men framför allt noggrant och bra
som jag önskar att jag hann =/]


PUSSEL


PS. Om ni skulle vilja ringa till finskspråkiga Fröken Ur någon gång, Neiti Aika, så är numret dit 10 061. Bara så att ni vet det ;) DS.

Inga kommentarer: