03 september 2007

Pusselbitar och drivis

Igår, söndag, satt jag och gröggade framför datorn halva dagen, fram tills det började gå dåligt för Sverige i friidrotten ungefär. Sen fick jag ett aktivitetsryck och letade upp ett pussel med 1500 bitar; alla blåa/gråa. Så det är ungefär vad jag höll på mig resten av den dagen samt så fort jag får tid över... Malin har ett liv. På eftermiddagen var jag ute med Jo, det var trevligt :) Hennes skåp hade blivit bortburet i Hersby, in på toaletten xD

Och idag har jag varit i skolan såklart, och varit med siestabarnen för att planera inför höstterminen (samt snacka en jävla massa skit och äta bullar såklart ^^). Ungefär vid fem började det regna, najsigt tänkte jag och var glad eftersom jag trodde vi skulle segla på kvällen (helt seriöst, jag är sån, jag älskar "dåligt" väder :D). Sen började det regna lite mera. Sen började det regna, på riktigt alltså. Och sen började det hagla. Shit alltså, det var helt sjukt - det åskade och mullrade som fan, samtidigt som hårta isklumpar slog mot marken som om någon tömt en hel jävla hink med is över hela Lidingö! Ninen blev rädd såklart, och gömde sig i huset. Charlie var allmänt otaggad på promenad, han brukar vara det i sånt väder, och jag var egentligen den enda som var lycklig över den trevliga väderleken. Jag menar, kan det bli bättre? Jo, om vi fått segla såklart. Men det var kul ändå! Och sen låg det is i drivor på altanen ^^ Jag har foto på det om ni undrade, och film, så dom stackarna som inte blev överösta med is idag kan få uppleva det i andra hand om dom känner för det... As if, liksom.

[is till festen?]

... Jag är trött. Och har för mycket att göra... Damp.

PUSSELIPUSSEL <3<3

Inga kommentarer: