21 september 2007

INSPARKSFEST!

TJO!

Igår var det insparksfest, det var bäst, men jag ska börja med att berätta att jag åkte i tunnelbanevagnen som heter Irma på morgonen. (Bara för att jag saknar dig<3<3) På kvällen åt jag middag hemma och träffade sen dom andra barnen vid Åhléns, vi drev runt i några timmar och jag drog typ två hela glassar från McDonald's xD (ej endast självbetalda)(OJ vad fjortis det är egentligen, *läsa fjortistexten som föreslår skjutning av delar av populationen*, =P), samt snodde lite dricka av Erik (Fluff) som verkade allmänt tillfreds med att jag jagade David som höll hans läsk. Jää. Vi kom till Clara runt halv 11, det var perfekt för då var det lagom mycket folk där. Jag och Ingrid inledde med att halv "ha sex" med en kille som hette... Einar, tror jag. Det var lite roligt. Vissa hade mer problem att komma in än andra, jag var seriöst rädd att inte bli insläppt trots att jag inte hade druckit något utom lite av Eriks cola ^^ Det var så många som hade frågat mig under kvällen om jag inte hade druckit något alls (öhm, beroende på mitt uppförande kanske) så jag befarade att även vakterna skulle börja undra :) Men det löste sig, senare stod jag mitt i entrén och bytte byxor (för att spara pengar, orka förklara det sjuka systemet dom hade i garderoben för att dra in så mycket cash det bara gick =/), NAAAJS! Så nu har i alla fall några (till ;D) av vrg-arna fått se mig utan byxor på...

Själva stället var jättebra, och lagom stort för lagom mycket folk. Ett lite skummare dansgolv med "vanliga" låtar varvat med YMCA och andra halvtaggade, och ett bättre på nedervåningen. Vart man än gick blev man tyvärr omringad av skabbiga par som stod och slibbade sig på dansgolvet, jag och Linnea var väl visserligen delvis (stundtals) ett av dem (OBS: Skämt, halv i alla fall - det var det där med örsnibben ;D) men i alla fall. Vi har ännu inte strulat... Får se hur det blir mellan oss, vår relation verkar lite instabil nu, men jag ska försöka prata med henne ikväll så kanske vi kan träffas i helgen och se hur det känns xD. (Förlåt, jag ska vara seriös :'D)

Och som en liten trevlig överraskning mitt i festen när jag precis varit och druckit dök en av mina bandytränare upp! Lite intressant eftersom han redan tagit studenten, men det var najs, han var ju spiknykter såklart och hälsade genom en handskakning eftersom vi träffats typ tre gånger. (Inte.)

Så på det hela taget var det en helt otroligt jävla fantastiskt underbar kväll med alla härliga människor, älskar er allihopa, allt ägde ju :P Blev hämtad av far runt ett, det var faktiskt ganska bra eftersom det ändå började stänga ner vid halv två. På Södra Kungsvägen, precis vid Preem, låg det något mitt i körbanan och när vi kom närmre såg vi att det var en död grävling :'( Det var gråt-gråt på riktigt, sorg, och hans inälvor låg utspridda över asfalten... (okej, inga fler slibbiga detaljer) Men det är sånt som får en att liksom ångra att ens släkte ens blivit till, trots att man egentligen är föga ansvarig för det.

Men BÄST KVÄLL i alla fall!! Pussel <3<3

Inga kommentarer: