22 september 2007

Du är ett glashus och jag är en sten, men det är du som försöker se igenom mig

Är så jävla förvirrad just nu, vet inte vad jag vill som vanligt, kastas mellan "klart du ska fortsätta leva för alla underbara människors skull" och "klart du ska göra dom en tjänst och låta dom slippa dig", ungefär. Förlåt, vet inte för vad, förlåt.

Det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är...

Vi vann i alla fall bandymatchen idag, jag är ganska nöjd med tanke på att det var första matchen på jättelänge. Dom andra verkade rätt nöjda dom med... Och tränarna är så jävla mycket bättre än några andra jag haft, kärlek på det (L)

Och jag får ingen sovmorgon imorgon heller! Då ska jag segla avanti med miniorerna, taggelitagg typ.

FAN! (förlåt)



Fru Hjärter Dam, ditt skratt är bara tårar
Din skönhet är en lyckans miljonär
Men du ser nog aldrig vart och vem du sårar,
För ingen anar sorgen som du bär
Fru Hjärter Dam, din sorg har alla delat
Dina tårar är en allmän egendom
Men jag vill dig väl och det har alla velat,
Så när ska du spräcka sorgens jungfrudom?
...
Dina tårar, Hjärter Dam, vill bara trösta
Så när faller du i gråt, när faller du isär
När faller du för vinden som har burit allt det där
När faller du tillbaka till den du faktiskt är?
...
Fru Hjärter Dam ditt skratt är allas lycka,
Ditt ansikte den vackraste fasad
En glädjens blåa ögon kan man tycka,
Men din sorg har spridit vemod i vår stad
Fru Hjärter Dam, kom hit, jag famnar om dig,
Och jag ger dig sen en dos av ensamhet
Fru Hjärter Dam, låt ensamheten ta dig,
Tills du gråtit ut din hemlighet
...
Dina tårar, Hjärter Dam, vill bara trösta
Så när faller du i gråt, när faller du isär
När faller du för vinden som ska bära allt det där
När faller du tillbaka till den du faktiskt är?
...
Fru Hjärter Dam, vart har du tagit vägen
Ditt rum står tyst var gång jag går förbi
Fru Hjärter Dam, din sorg är angelägen
Om att få komma ut och där förbli
...
Dina tårar, Hjärter Dam, vill bara trösta
Så när faller du i gråt, när faller du isär
När faller du för tanken som skall bära allt det där
När faller du tillbaka till den du faktiskt är?
När faller du i gråt, när faller du isär
När faller du för tanken som har burit allt det där
När faller du tillbaka till den du faktiskt är...?


/Lars Winnerbäck <3<3
...
Just det... på onsdag är det signering. Och Cc hatar mig för att jag inte vill skolka hela dan... Och jag vet inte hur jag ska göra, eftersom det egentligen är värt det, men... Jag vet inte.
..
..
Förlåt.
..
..
..
...

Inga kommentarer: