16 september 2007

Lördag + Söndag

Jää, igår hade jag en extremt aktiv dag och pluggade nästan hela tiden. Biologi, historia, tyska och matte :D Jag är helt enkelt bäst på att hitta underhållning under helgerna. Efter middagen var jag ute med Cc och Karla, vi tog en promenad och lyssnade på Lennie (Karlas mp3) i Ccs högtalare. Sen satte vi oss mitt i rondellen vid Willys, det var najs. Efter att Karla hade gått hem satte jag och Cc oss i mosstorpsparken (som vanligt) och käkade godis och annat trevligt.

I morse tog jag bort mitt nagellack.

(Kände mig helt enkelt tvungen att få det sagt, jag tar själv förlusten av mina fina färger mycket hårt men dom hade liksom flagnat halvt och var inte riktigt lika tilltalande som dom varit tidigare...)

Vi åt pannkakor till lunch, det är faktiskt värt att nämnas eftersom det är så jäkla gott. <3<3

Idag har jag för övrigt varit och kollat på en segelbåt tillsammans med mor, far och två andra, men tha mothers var såklart gnälliga som vanligt så det blir nog inget. Men det var najs i alla fall, en Omega 34 som var typ 25 år gammal. En stor nackdel är att båten ligger ute på Bullandö, typ Vaxholm alltså, så det var inte precis svänga förbi på en kvart och kika lite. Efter tog vi i alla fall en fika innan vi åkte, och så kom vi hem och tände i spisen :) Jag gillar när det blir såhär riktigt höstigt. Liksom, man behöver sånt också! That's my shit. ("Bra skit!" ;D)

Snart kommer kanske Cc hit, vi ska leka mattebok :D Sen ska vi äta köttfärssås och spaghetti till middag... Sånt tycker vi om =)

PUSSELIPUSSEL!!

Inga kommentarer: