29 september 2007

Shopping och Lidingöloppet

Halloj.



Idag har jag lekt shopaholic, det var roligt. När jag satt i bussen över Lidingöbron kunde man inte se vare sig Ropsten eller Danderyd för all dimma, det kändes extremt höstigt. Jag har köpt lite tröjor, underkläder och jeans, och en stickad mössa och halsduk. Mys :D Har inte förtärt någon lunch under dagen, det kanske kan förklara den obeskrivliga hunger jag känner för tillfället, men det var det väl värt för lite trevlig shopping. När jag kom hem vid tre gick jag och mamma ut med hunden och glodde lite på alla stackars människor som har sprungit Lidingöloppet och var på väg hem, och kände oss ganska glada över att slippa vara en av alla dom. [som skriver låtar, läser dikt och sjunger sånger... nej visst, nej.]



Nu har jag fixat lite med biologin - fan vad vi tre är bra på att bolla över arbete till någon annan alltså! xD - och sen måste jag plugga lite annat också. Ha det fint!! PUSSEL

Inga kommentarer: