20 september 2007

Klotter & rastaflätor

Hej.

Imorse på tunnelbanan var det klotter i tunneln. Jag bara undrar, hur går det till? Knallar folk helt sonika in i de kolsvarta tunnlarna för att skriva lite (uppenbarligen, ja), och i vilket syfte? Visst, jag skulle själv kunna springa in i en tågtunnel, men inte fan skulle jag göra det för att klottra i alla fall... Mycket märkligt.

Och, jag bara måste säga det eftersom det såg så otroligt sjukt ut; på Norrtullsgatan såg jag en tant som gick över vägen med en hund vars päls var helt fylld med rastaflätor. Kan ni bara föreställa er något sånt - att helt ofrivilligt få hela pälsen ihoptovad till nån jävla marijuanafrisyr?! Ibland undrar man ju hur folk tänker...

Det är insparksfest ikväll, jag ska träffa några barn i stan klockan nio. Dom ska käka på donken ^^ (Öh, vadå Malin köpa McFlurry? Har det hänt förut, eller vadå? =P)

Fick just en superidé (såna brukar jag ju så ofta få...) - jag ska skriva ett till avsnitt till tha skummish grön gang i huset ^^

PUSS (L)

Inga kommentarer: