25 september 2007

Tisdag

Hallå där.

Jag verkar inte vara den enda som anser sig ha haft en allmänt kass dag, främst på grund av följande: Matteprovet sög. Det var sjukt mycket svårare än man kunnat tro, och i princip alla som kom ut från provet var mer eller mindre missnöjda. Damp på det. De två nästa lektionerna innan lunch bestod nästan bara av tankar kring mat i alla dess former. När vi skulle beskriva våra associationer (stavade jag rätt där?) kring bild/biologiarbetena om ekosystem, så handlade nästan allting om pizza-slices och annat som bara gjorde en ännu mer hungrig. På svenskan tog läraren också upp satsdelsexempel i stil med "Jag är hungrig" och liknande. Gissa om vi höll på att dö? Till vår stora lättnad fick vi i alla fall en alldeles utsökt "tacopytt" till lunch, samt fil och flingor för dom som inte kunde få i sig den underbara födan vi blivit serverade.

Efter lite spelande i musiksalen var det dags för att åka till Frescati, där biptest väntade och lite andra småtester. Vi var enormt taggade, såklart.

Nu måste jag dra till flöjten (börjar om tre minuter), återkommer nog senare ikväll. Imorgon är det Winnerbäck-signering!! Jag är grovt taggad. Vem är på? PUSSEL <3<3

PS. Om ni skriver en kommentar som ni vill ha svar på, så finner ni det som en egen kommentar till samma inlägg. DS.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att alla som sa att det gick åt helvete på provet bara kan DRA åt helvete - för de ljög. För mig gick det seriöst sämst, och jag ska numer bosätta mig i Mattestugan på KTH. Lika bra, det är där jag kmr att få spendera den största delen av min tid efter det här totala fuck upet.

Jag var så hungrig, deprimerad och slö på SV att jag inte ens hörde den där hungrig-grejen ;I

Denise, http://sandqvist.blogg.se