19 september 2007

ONSDAG

Tjoho.

Jag hatar "dagens outfit"-are (ändå så kollar man ju ibland, såklart), men idag tänkte jag bara nämna vad jag haft på mig eftersom folk förmodligen tyckte det såg extremt skumt ut.

Svarta leggings och stor t-shirt, hängsel-jeansshorts, benvärmare och converse.

BÄST! Grattis till mig.

Är grovt trött, måste plugga fast jag inte orkar, imorgon är det inspark och vi vet fortfarande inte hos vem vi ska förfesta - vi vill såklart vara hela klassen på samma ställe innan festen. Men det löser sig! Om ni skulle se en tjej med typ bikini, kjol och flipflops eller liknande som vinglar runt på stan imorgon kväll så är det förmodligen bara jag som kommer från insparken som har tema Expedition Robinson ^^

Pusselipuss <3<3

PS. Alla minns vi väl den förkrympta tandkrämstub som en viss besta ven medförde till bland annat Själbottna (-04), i barbiestorlek? En sådan tub ligger ihoppressad på cykelbanan vid Millesgården, så jag tänker på människan två gånger om dagen när jag åker förbi :) DS.

Inga kommentarer: