08 april 2008

Att göra

Detta skrivs endast i syfte att Överblicka (se, liv och studier har gett mig något trots allt) min meningslösa tillvaro och kunna bocka av de punkter jag är färdig med.

Plugga:
  • X Svenska - tal med citat
  • X Matte - andragradsekvationer + sannolikhet
  • X Engelska - läsa klart bok
  • X Kemi - läsa, göra uppgifter
  • Historia - läsa, skriva uppsats
  • Idrott - plugga till prov nästa tisdag
  • X Tyska - bokrecension Harry Potter

Fixa:

  • X Colan - hoppa
  • X Sommarjobb - dela ut fler CV:n.
  • Sätta fast hakar till hängselshorts
  • X Städa
  • Köpa presenter till folk!

....Lär uppdatera vartefter, stryka punkter och lägga till. Ledsen men ni får stå ut med att jag lägger upp sån här skit på bloggen ^^ Det är ju trots allt som någon form av dagbok, frivilligt att läsa. Godnatt :D

Btw, fodralet jag fick med glasögonen idag var stört fult. Det såg ut som en rymdraket och fick mig att känna mig som en titan eller liknande! Jag tror nog jag satsar på att använda det gamla...

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG HAR OCKSÅ ETT SÅNNT!!!!!