06 april 2008

Söndagsblogg



Mitt otroligt fantastiskt superduperunderbart vackra påskägg som jag målade i fjällen! Jag höll på i flera timmar (förutom kycklingen så är det massa blommor och så står det "Frohe Ostern"), och precis när jag tagit upp det för att fota det gick det sönder. Jag var trasig på riktigt :'/ Vi lagade det med latex ^^

Som vackrast är ju vädret egentligen när det är starkt åt ena hållet, antingen varmt eller kallt. Men jag tror att till och med vädret har påverkats av den här passa in-hetsen som karaktäriserar (ägnade just tio minuter åt att försöka hitta stavningen till det ordet på internet, tappade till slut sugen och hämtade SAOL där det framgår att både e och ä är rätt) Sverige. Idealet är att vara som genomsnittet, och Gud har influerats av det och låter nu till och med vädret i Sverige vara medelmåttigt. Det häftigaste vi uppnår i väderväg är väl något spöregn då och då under sommaren, men det är aldrig riktigt varmt och skönt, aldrig riktigt kallt och aldrig riktigt regnigt. Medelmåttigt rakt igenom, helt enkelt.
(Jag har just hotat med att äta upp Lollo. Igår hotade jag med att våldta Irmeli när hon kommer hem igen. Vad tror folk om mig egentligen? Ta mig gärna på allvar, bara inte jämt.)
Huset är tomt. Tyck synd om mig, jag är ensammast i Sverige... Pussel :) ♥

Inga kommentarer: