11 april 2008

Skola & fredagkväll

Tjo!

Bokdiskussionen idag gick fint :) Efter lunch och lite målande i bildsalen var det tid för historia, och efter en 75 minuter lång lektion var vi tvungna att vänta på alla som hade individuella frågor om uppsatsen för att till slut få ha vårt lilla samtal om öh, eventuella förbättringar. Det gav i princip ingenting, han vägrade ta åt sig vad vi sa på rätt sätt och visade fortfarande inget som helst tecken på en dold förmåga att vara mänsklig, och jag tappade sugen. Tack vare hans sölande och skitsnack blev jag 20 minuter sen till linsträningen i centrum, och det i kombination med en felbokning gör att jag måste komma tillbaka på måndag morgon i stället. Jobbigt.

Under kvällen hann jag bland annat lära mig hur man länkar till en sida utan att skriva ut adressen. Jag är bäst!! :D Jag har även käkat massor av popcorn och vindruvor samt knallat till ICA med far och lämnat CV. Hängde en stund i Mosstorpsparken med CC och Johanna och har i övrigt umgåtts med familjen och datorn.



Imorgon är det lördag och eventuellt drar jag till stan en stund! Visserligen köpte jag ett par svarta ballerinaskor förra fredagen men ett par vita/jeansfärgade converse eller snygga vans skulle ju inte sitta fel...

Inga kommentarer: