18 april 2008

Fredag!

Godmorgon!

Hoppas alla har sovit gott :P Själv lyckades jag knappt förstå någonting alls av svenskan igår, försökte skimma igenom de 40 sidorna men tog inte in någonting av det som stod så jag gav upp och sov i stället. Sen vaknade jag 20 över 6 och var klarvaken :S

Satsa på att sola idag på morgonen då! Sen direkt till skolan, lite svenska, national orals (!) i engelskan, fika med Catrin (vilket är trevligt även om jag inte kan äta något...) och historia med min nazistmusikgrupp bestående av Karin, Flygare och Juha. :)

Sedan direkt till optikern i Lidingö Centrum för att kolla med linser igen, kanske hittar jag någon sistaminutenpresent till Cicci (mest som tröst för att hennes riktiga blir sen) och sedan måste jag hem och städa typ halva huset innan jag ska på middag. Nice!

...Jag har kommit fram till att jag är en mycket upptagen människa, något som jag själv inte bara tycker om. Visst, det är kul att göra saker men det blir lite mycket ibland. Och det är ju inte precis som att hälften av allt inplanerat är fester, kändismingel och exklusiva VIP-förmåner endast för storbloggare heller...

Hoppas alla får en trevlig fredag :) Puss ♥

Inga kommentarer: