20 april 2008

Inspirerad :)

Precis som alltid när jag har massa skolarbete att göra (och även när jag inte har det, för den delen), så har jag fastnat på diverse klädsidor för att undvika pluggandet in i det längsta. På Unique Vintage hittade jag enormt snygga klänningar, bland annat en underbar princessklänning och mycket småprickigt i olika varianter. Jag är kär! Har blivit otroligt peppad på att, tillsammans med lite intresserade vänner, starta ett fotoprojekt som förutom underbara klänningar och andra häftiga kläder även skulle inkludera ovanliga sminkningar, roliga accessoarer (nätcoiff in my ♥) och galna miljöer. Tågspår? Jo, fast gärna något mer originellt också. Galjonsfigurer, hajnät, nycklar, vinglas, CD-skivor, schack, glitter, asiatiskt och porslinsdockor. Ge mig en systemkamera, en rejäl dos tid och ett trevligt fotocrew så lovar jag att ni ska slippa se mig så omotiverad mera.

Inga kommentarer: