22 april 2008

Vad skulle du göra?

Okej, egentligen är det emot alla mina principer att publicera sån här skit men på befallning gör jag det om det känns som att det finns någon mening i det. Och det känns liksom lite så här... Om inte annat så i ett desperat "Säg att du älskar mig"-försök att bli .... älskad.

Vad skulle du göra om jag...

1. Försvann?
2. Började med droger?
3. Kysste dig?
4. Hamnade i koma?
5. Var kär i din pojkvän/flickvän?
6. Var kär i dig?
7. Flyttade?
8. Hoppade av skolan?
9. Mördade någon?
10. Dog?
11. Var ledsen?
12. Var hemlös?
13. Sa att jag älskade dig?
14. Frågade om du ville va med mig?
15. Blev gravid?
16. Kopierar du denna så jag kan svara på din?


Så lämna gärna en kommentar så blir jag glad :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

1. Försvann?
Leta efter dig så klart!!

2. Började med droger?
Ta dom ifrån dig... o stänga in dig i en låda o ha dig där o mata dig o ge dig vatten tills du slutat vara beroende av dem.

3. Kysste dig?
Skulle inte bli förvånad... ;) haha

4. Hamnade i koma?
Ruska om dig tills du vaknade...

5. Var kär i din pojkvän/flickvän?
Hmmm.... jadu.. argghhh hahaha...

6. Var kär i dig?
Är du väll?

7. Flyttade?
Beror på vart du flyttade...

8. Hoppade av skolan?
Ihh hämta tillbaks dig o tvinga dig gå klart med oss (A) haha

9. Mördade någon?
Hmmm beror på vem.. om "S" - va glad hahaha

10. Dog?
Tro på ett andra liv o köpa en ko i indien för att kunna fortsätta träffa dig :)

11. Var ledsen?
Trösta dig..

12. Var hemlös?
Erbjuda dig o dela min säng (A)..

13. Sa att jag älskade dig?
Älska dig tillbaka ;)

14. Frågade om du ville va med mig?
Va med diig såklart

15. Blev gravid?
Ställa upp som barnvakt vid jobbiga situationer haha

16. Kopierar du denna så jag kan svara på din?
Öööö va??

Anonym sa...

1. Försvann?
Leta efter dig^^

2. Började med droger?
Få dig att sluta genast!

3. Kysste dig?
Börja asgarva antar ja^^

4. Hamnade i koma?
Bli orolig över dig!

5. Var kär i din pojkvän/flickvän?
Kär får du väl vara i vem du vill det kan ingen styra över men jag skulle hoppas på att du inte gjorde så han var otrogen mot mig!

6. Var kär i dig?
Men det är du ju redan ;) så fortsätta som vanligt!

7. Flyttade?
Komma och hälsa på :)

8. Hoppade av skolan?
Bli fundersam och tycka att det inte är likt dig!

9. Mördade någon?
Bli väldigt besviken på dig!

10. Dog?
Gråta!

11. Var ledsen?
Försöka trösta!

12. Var hemlös?
Erbjuda dig ett hem =P

13. Sa att jag älskade dig?
Men det har du sagt många gånger så det känns bra!

14. Frågade om du ville va med mig?
på vilket sätt ;)

15. Blev gravid?
Bli väldigt nyfiken på vem pappan va!

16. Kopierar du denna så jag kan svara på din?
kanske de^^

Anonym sa...

1. Försvann?
-Hitta dig
2. Började med droger?
-Antingen något radikalt eller ge dig en lååååång föreläsning
3. Kysste dig?
-mwha, show you what I've got ;P
4. Hamnade i koma?
-ohh, ingen erfarenhet av de...men jag skulle nog googla massa saker om komor, o sen göra allt jag kan för o väcka dig! kallt vatten kanske? :O
5. Var kär i din pojkvän/flickvän?
-De blir svårt!
6. Var kär i dig?
-Tjaaa.. du måste nog konvertera mig först..:P sen, who knows! :O
7. Flyttade?
-Nejj!! dum! de får du inte göra
:( ...om inte..närmare mig :)
8. Hoppade av skolan?
-Du e smart, så har du kommit på att du inte vill göra nåt i framtiden som kräver gymnasiekompetens, respekterar jag de.... fast jag skulle sakna dig :'(
9. Mördade någon?
-ajajaj :O
jag kan inte föreställa mig att du skulle göra de!
10. Dog?
-Först vet jag att mitt schema den närmaste tiden skulle ställas in eftersom jag behöver en rejäl depp-sörg period! Spna saker känns imaginära..o liksom i matte med i-tal, kan jag inte fööreställa mig det...! :''''''''''''''(
11. Var ledsen?
-Vara där för dig.
12. Var hemlös?
-flytta in dig hos mig
13. Sa att jag älskade dig?
-älskar dig med
14. Frågade om du ville va med mig?
-ifalljag e ledig skulle jag hitta på nåt med dig
15. Blev gravid?
-Woh?! beror på, är det önskat eller ej?
16. Kopierar du denna så jag kan svara på din?
- P(kopiera)=0 (de går inte att undvika naturiga termer i vardagslivet!!:O)

Anonym sa...

1. Försvann?
Försvinna med dig

2. Började med droger?
langa <3

3. Kysste dig?
Bli glad <3

4. Hamnade i koma?
Spelar arvingarna på högsta volym i picco tills du antingen begår komiskt(hohoho)självmord i plåga eller önskar dig vaken så du kan slå ihjäl mig

5. Var kär i din pojkvän/flickvän?
...Ge upp?

6. Var kär i dig?
Det visste jag ju redan <3

7. Flyttade?
skicka ett paket med mina tånaglar så att vi alltid kan vara tillsammans :D

8. Hoppade av skolan?
Slå dig. Hårt

9. Mördade någon?
Begrava kroppen <3

10. Dog?
Använda dig som ursäkt för att hoppa framför x2000

11. Var ledsen?
Plåga dig till döds med robert-gustavsson-youtube-klipp, lite choklad och en varm filt :D

12. Var hemlös?
Ta in dig som husdjur

13. Sa att jag älskade dig?
Redan sagt <3

14. Frågade om du ville va med mig?
Tveksamt

15. Blev gravid?
Mörda pappan

16. Kopierar du denna så jag kan svara på din?

tveksamt :D