19 april 2008

Birthday party :)

Härligaste kvällen med underbaraste födelsedagsbarnet igår! ♥ Vi använde flitigt Ciccis olika presenter, bland annat en Tjuvlyssnat-bok och en redan utsliten kortlek med "Jag har aldrig"-påståenden! Vi wokade kycklingar och nudlar, lite fler folk kom förbi för att hälsa och lämna presenter och samtidigt hade storebrorsan pokerkväll med sina kompisar, så vi fick anledning att umgås lite med dem också (det är sånt som man gärna hittar en anledning att göra). Vi drog ut för att möta L och jag passade på att hämta lite kläder hemma (kjol, leggings och tunn adidasjacka kändes... *burr*). Efter en stund i mosstorpsparken med månsken, stjärnfall och vitt vin tyckte jag ändå att jag borde gå hem så jag övergav gänget på gungan i hopp om att de skulle klara sig utan mig. Superkul kväll var det i alla fall och det hoppas (och tror) jag att födelsedagsbarnet tyckte också! ♥

xx

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken kväll det var=D Den blir svår att glömma och att slå för den delen också=D Grymt cool bild på glaset och flaskan i bakgrunden.
Ja, vi kom hem. HaHa, det gick lite långsammare än vanligt tror jag. Men vad kan man göra när man skrattar hela tiden=P
Det var kul att läsa den här=D Hoppas att du förstår vem som har skrivet den här kommentaren=P