05 april 2008

Lördag

Här kommer gårdagens inlägg som jag aldrig lyckades publicera eftersom en viss Luvan kom och störde ♥

Yo!


Idag har jag städat massor och rensat i garderoben, det kändes fett skönt. Jag har dessutom plockat ner adventsstjärnan som hängt i fönstret... Egentligen hade jag tänkt spara den till valborg men det kändes bara lämpligt att ta ner den nu. Det var dags, helt enkelt. Jag har även pluggat kemi och skrivit en bokrecension på tyska Harry Potter så nu är det bara resten av skolarbetet kvar. Under eftermiddagen sökte jag sommarjobb på landstinget och sedan skrev jag klart mitt CV, så på måndag ska min kära mor få printa några stycken på jobbet tillsammans med foto, slutbetyg från nian och prao-omdöme från dagiset. Så det är pepp på hög nivå!


Jag har även hunnit ta en promenad, hoppa lite med ninen och äta middag med familjen och en av mammas vänner. Imorgon taggar vi Lollo! Och lite läxor också såklart, men det löser sig väl.

Puss ♥

Inga kommentarer: