23 april 2008

:D

Godmorgon!

Åh, jag fick ett brev innehållande kopior på en artikel som "min österrikare" Krissi hade skrivit om utbytet med oss. Toksakna!! ♥ Längtar så otroligt dit, hoppas nästan på att inte få något sommarjobb... KÄRLEK PÅ INNSBRUCK! <3 Sedan att min gamla lärare hade hört att jag kanske skulle ner, och skrivit i brevet att jag skulle höra av mig för hon ville hänga med, är väl en annan sak... Jag vet inte om jag är så speciellt taggad på det faktiskt. Men Innsbruck, gärna! ;) Catrin kommer hata mig men det har hon redan anledning nog att göra. TAGG! Idag är det St George så vi ska leka märkesutdelning för småbarnen i lokalen ikväll. Jag kommer inte hem från skolan förrän runt 6, så ledig tid blir det nog ingen ^^ Sånt är i vilket fall överskattat. Förresten, om ni inte visste det:

VI SKA PÅ KENT! :D ♥

Inga kommentarer: