11 april 2008

Vid liv och nyklippt!

Jag råkar händelsevis inte vara död idag.
Det är fredag!
Solen skiner.

Jag har just klippt mig! :D Jag tappade sugen på "luggen" (=håret närmast ansiktet) och försökte klippa lite i den, fast jag upptäckte att det var ganska svårt att klippa sig själv. Jag riskerade väldigt mycket genom att låta pappa försöka, men det kändes värt att försöka - mest på skoj. Det blev faktiskt snyggt! Jag är jättenöjd. Framför allt över att jag fortfarande har någon typ av frisyr... Vi var båda ganska övertygade om att pappas karriär inom frisörsgrenen kommer bli kort.

Jag har funnit en nackdel med att jag och mamma började vårt sommarprojekt precis efter att jag köpt en del sommarkläder - till exempel är jeanskjolen som jag har på mig nu redan för stor. Men det känns ju såklart bra att vara framgångsrik! :D

Jag borde verkligen läsa klart An instant in the wind - har bara ungefär 15 sidor kvar fast i genomsnitt läser jag 10 sidor på en halvtimme så det kan ta lite tid. Jag börjar skolan om två timmar ^^ Och då är det book discussion!

Love ♥

Inga kommentarer: