17 april 2008

Emergenza!

Tjo =)

Kvällen igår var helt grym! Sunday gigs var så jävla bra, jag dog nästan. De andra banden vi såg var rätt bra de också, lite skrikigt blandat med glatt & hoppigt så variation var det gott om. Dock var öronproppar att rekommendera... Vi såg faktiskt en liten flicka som hade såna tellytubbies-hörkåpor som pappa försökte få på mig ^^ Jag har kollat igenom bilderna (kommit på att jag faktiskt tycker ganska mycket om min kamera ändå) och tänkte bjuda på ett urval för er stackars idioter som inte var där:

xx

xx
x
Adams solglasögon och Calles hatt är helt enkelt att dö för! Helt sjukt härligt var det. Ingen kunde stanna så länge dock, eftersom NP i engelska väntade morgonen efter, men det gjorde inte så mycket eftersom Sunday gigs - till skillnad från i Lidingö Rock - spelade ganska tidigt... Min kära far kom och hämtade Jack, Fredrik och mig så allt var allmänt bra :)
x
Jag upptäckte att jag har fullt av små rivsår och ett blåmärke på vänster underarm, något som först fick mig att känna mig som en ofrivillig emo. Sedan drog jag mig till minnes att jag själv, i något ryck av musikorgasm + allmän excitering, stod och snärtade mig själv på armen och klöste med naglarna - så kanske var det ganska frivilligt ändå... Om någon upptäckte diskreta bitmärken på axeln så var det i alla fall mitt fel. (a) :)
x
Nu håller alla tummarna för att Sunday gigs gick vidare så vi får se dem i finalen också! Puss!

Inga kommentarer: