16 april 2008

Tellytubbies

Tjo.

Min käre far har just hoppat runt i köket med ett par hörselskydd på huvudet och lekt Tellytubby. That's just so my dad! Han är ju oförskämt brun också :P Visst är det vänligt av honom att bry sig om min hörsel inför en rockkonsert, men jag tror nog ändå att jag satsar på öronproppar i alla fall... Jag är så taggad! :D Det ska bli jättekul att få se & höra dom igen, var ju ett tag sen nu... Men ikväll blir det många låtar. Kamera ska med!
Förresten: Jag kan väl inte vara den enda i världen som ser något större syfte med bloggen än bara som dagbok? Jag vet att jag skriver för min egen skull, och det också är det enda man kan svara till folk som påpekar att det man skriver är ointressant. Men att verkligen få bli något tack vare sin blogg, vore inte det grymt häftigt? Att folk följer en blogg skriven av en människa de inte ens känner, att företag skickar hem gratisprylar i hopp om att jag ska skriva om dem här... Så nu vet ni: Jag vill också bli nåt. Det märks inte, den drömmen ligger gömd långt in bakom alla revben och svarta nätter, men den finns där.
Mot skolan nu för att hinna måla lite, hörs senare! Pussel ♥

Inga kommentarer: