04 april 2008

Freeeeeeedag!!!

Idag är det fredag, det är alltid lika trevligt. Bristen på lämpliga skor till vårig klädsel dagen till ära hade gjort mig besviken igår, men när jag steg upp imorse och såg ut genom fönstret insåg jag att det spelade absolut ingen roll. Det var grådisdimmigt och nollgradigt och alla eventuella drömmar om kjol var bokstavligt talat bortblåsta. Så blev det med den våren.

Det bättrade sig dock under dagen, och efter en skoldag innehållande tre lektioner plus en stunds tatuerande såg jag ut som en vandrande reklampelare för Miami ink där vi gick i det disiga solskenet. Efter en promenad med Klara och Paula tog jag en sväng ner på stan för att leta efter diverse saker, och kom hem med det mesta :P Så nu slipper jag i alla fall gråta mer över brist på ballerinaskor. Ett par snygga jeansshorts har även inhandlats, så shopaholic-Malin vars lycka bygger på kläder och prylar är mycket lycklig just nu! :)

Blev ombedd att pallra mig till skärsätragården för att tagga Lidingö Rock ikväll, men jag avböjde. Ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag skulle göra där ^^ Satsar på lugn hemmakväll i stället, en sån som, om allting vore som vanligt, skulle vara fylld av datorpillande, film och godis. Ikväll blir det nog tyvärr ingenting av den sista punkten... Det suger ^^ Jag har redan tröttnat. Men jag får inte ge upp nu, det vore klent.

Pussel! ♥

Inga kommentarer: