14 april 2008

Tjatja

DET HAGLAR! =l

Äntligen får vi lite variation i vädret i alla fall. I morse sken faktiskt solen (bara en sån sak) och efter att jag provat mina linser (vilket tog 1/3 så lång tid som beräknat) var jag i stan ett tag och köpte ett halsband till min kära mor. På Carlings hittade jag ett skitsnyggt schackrutigt linne som jag lyckades avstå från, och stötte även på den här snyggingen:


Är han inte oemotståndlig? Fan, det är sån konst jag önskar att jag stod bakom. Men någon gång är det min tur... Får hålla till godo med det här så länge.

I övrigt känner jag mig som ett enda stort misslyckande: jag skulle hitta böcker till vårt evolutionsarbete i biologin om könets uppkomst. Jag skulle hitta en fin djurbok till min kusin som fyller år. Jag skulle hitta en present till Cicci som fyller år på samma dag. Vad händer? Lidingös bibliotek har inte en jävla bra bok alls, bokhandelns böcker är antingen för småbarn eller fulla med ointressant fakta, och sportaffärerna får inte in volleybollar förrän i början av maj. Varför går allting åt helvete?

...Det har i alla fall slutat hagla nu. Men jag har huvudvärk! :( Hunden kom just hem och var lerig som satan, pallar inte... Ge mig sommar nu! I brist på bättre liv läser jag veckorevyn och ser på Andra avenyn. Love ♥

Inga kommentarer: