14 april 2008

Solen skiner igen =)

Jag har kommit på att jag har någon form av inre kombinationsspärrar tror jag... Eller något i den stilen. (haha) Jag kan inte kombinera rött och chockrosa (hatar att H&M har så på vissa kläder i år), inte svart och mörkbrunt eller mörkblått och svart, inte guld och silver. Jag drar mig till och med för att ha silverringar i ögonen när jag har min svarta skinnjacka med guldfärgade dragkedjor! Det måste vara något fel på mig... Fast det visste vi väl sedan innan :P

Jag hittade en jättefin vit sommarklänning idag på SALT, men vad jag vet har de ingen hemsida så jag kan inte visa den. (orkade inte fota, ser så stört ut när man står mitt på gatan som en annan turist...) Fin var den i alla fall och kanske, kanske blir den min mot sommaren. Men just nu vågar jag egentligen inte köpa någonting med tanke på att jag bara växer ur kläderna... Åt motsatta hållet än vanligt ^^ Letade i stället efter en stor rutig mjuk skjorta, men hittade ingen jag tyckte om, och en snygg jacka typ bomberjacka eller baseballjacka. Som sagt inga framgångar alls på den fronten men man kan inte alltid lyckas. :)

Måste kila till bandyn nu! Hörs senare :) Pussel ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

skjortor köps ju bäst på weekdays secondhand och basebolljackor på beyond retro.. om du inte redan varit där så att säga :)