12 april 2008

Lördag & shopping

Hejsan! Hoppas alla har haft en trevlig lördag såhär långt :)

Jag solade på Solkungen vid Odenplan, och upptäckte när jag kom hem att jag blivit fett brun! Känns bra för bara 30 kr :D Jag och mamma gick runt på stan en stund och köpte lite grejer (bland annat varsitt par solglasögon!). Min kära mor, som är ovan att vara i stan där det finns andra människor, tappade sugen rätt snart, så efter att ha inhandlat en resväska med hjul (till scoutlägret x] Läs: skämt) och lite annat, åkte vi hem och åt lunch. Efter det åkte vi till Willy:s och handlade och sedan till ICA. I akut sockerbehov har vi bunkrat upp med så mycket "nyttighetsgodis" vi bara kunde hitta, och så massor av frukt också såklart...

x
Malin & mammas lördagsfika =) Solglasögon från Ur&Penn, 65 kr

Nu måste jag verkligen plugga idrottsteori, har ju prov på tisdag. Måste bara bjuda på denna: En otroligt söt topp! Underbart ♥

Inga kommentarer: