07 april 2008

Mååååndag igen

Hejhej! :)


Jag bloggar från gamla datorn som vi äntligen blåst ren, så nu är den nästan som ny. Visserligen inget MSN eller så, men det duger.


Såhär har min dag sett ut: Först lekte jag matte, då läraren Åsa beskrev sin miniräknare som emo (åtminstone tolkade vi det så), sedan målade jag på min misslyckade parafras och chillade med min underbara grupp på biologin innan lunch. Den bestod av kassler, potatis, vatten och ganska mycket sallad... (Livet är hårt) Det fina är att man i alla fall får äta hur mycket kokt potatis som helst för 1 gul point. :) Efter det tog vi det lugnt på tyskan, och sedan var jag lika irriterande som vanligt på kemin genom att ställa frågor Monika inte kunde svara på. Efter det var vi såklart jättetaggade på mattestuga! Efter ett tag fick jag sällskap av Fredrik (med powerdrink) vilket gjorde det ännu trevligare.


Efter det bytte jag om, köpte en macka på pressbyrån (no more brownies från seven alltså!) och åkte till Sprallenhallen för att... *dundundundundundundundun* Spela innebandy! Såklart. Jag bestämde mig för att bara vara med på vår träning eftersom jag fortfarande känner mig lite förkyld och dessutom har sjukt mycket plugg... Så jag kom hem en timme tidigare än i vanliga fall och har utnyttjat den tiden till sommarjobbsfixande. Nu har jag just printat ut brevet som ska vara framsida till mitt CV, och imorgon ska jag börja gå och fråga runt i olika affärer och fik. Skolan börjar inte förrän13.25, så förmiddagen ska nog kunna utnyttjas väl... Jag ska även hämta ut mina nya glasögon (eftersom jag "vuxit ur" de gamla) hos optikern.


Hoppas allt är bra med er! :) Puss & Kram

Update: Publiceringsproblem - jag hatar blogger. Sedan ser jag att meddelandet sparats i utkast och då älskar jag blogger igen.

Inga kommentarer: