20 april 2008

Söndag natt

Sötaste Lisa
Du är för underbar ♥

Det här är mitt 555:e inlägg om ni undrar. Kvällen har ägnats åt intensivt undvikande att komma i närheten av skolarbete, och för att fylla ut tiden har jag sett de tre nya avsnitten av Andra Avenyn. (Det är helt sjukt, jag kan verkligen inte spara på det jag har! När de kommer ut ser jag alla tre efter varandra och sen går jag och längtar en vecka till.) Vi åt dillkött till middag, kärlek på det bara ^^ Har även sett halva Pretty woman med familjen, och ätit en apelsin medan jag kollade på pappa och lillebror som lassade i sig av vaniljglass med kola- och chokladsås. Jag var så extremt nära ett återfall... Men den här gången måste jag vara stark.

Jag ska upp tidigt i morgon så nu borde jag verkligen sova med tanke på att förra nattens sömn pågick i endast tre timmar. Sov sött alla! Pussel ♥

Inga kommentarer: