22 april 2008

Bästa sidan

Tjo. Jag funderar allvarligt på att ha den här underbara sidan som startsida till Internet! Endast det faktum att min familj inte kommer uppskatta det kan hindra mig... Och med tanke på att vi verkligen inte är några användar-fascister (=loggar in oss själva jämt) så riskerar de att utsättas för denna genomhärliga "samhällskritik när den är som bäst". Det har ju alltid legat alla nära att se det man vill se och förneka resten, och därför ska jag inte tvinga på dem någon sanning. Slutsats; ingen startsida som tipsar om flashiga sätt att dö på. Men icke desto mindre regelbundna besök! Man hittar alltid någon ny metod man inte kommit att tänka på, någon drog man aldrig hört om eller något annat spännande. Ett stycke om dagen och jag kommer bli den mest utbildade inom självmordsbranschen som står att finna! ...Tillsammans med den som gjorde sidan då. Nej men det var mest för att tipsa om sidan :) Slice & dice verkar riktigt stilfull - inte från lidingöbron, den är för låg och tråkig, men (som Fredrik föreslog) Västerbron kanske!

(Bakom västerbron går solen ner i rött... Det är nästan tyst.)

Enjoy!

Inga kommentarer: