05 maj 2008

Bilder

Har just suttit och knarkat Youtubes häftigaste personer, de som ritar och lägger upp videos... Helt sjukt vad bra man kan vara. EclecticAsylumArt heter han som jag först hittade - jag är fan besatt. Hans vanliga teckningar är häftigast, men även datorritade är ju så otroliga att man får lust att dö på kuppen. Om man någonsin, för en liten mikrosekund föreställt sig möjligheten att man kanske, kanske eventuellt skulle ha någon form av chans att kunna producera något hyfsat lätt-tytt med hjälp av papper och penna, så glömmer man de tankarna rätt snabbt när man ser honom... Det gör i alla fall jag.

Anledningen till att jag ramlade in där var egentligen att jag letade efter bilder till en uppgift i skolan. Det ska vara bilder som berör mig på något sätt, som jag tycker illa om eller älskar, och det kan vara skisser, målningar, fotografier, reklam eller vad som helst.

Just nu har jag:
* Reklamblad för Delicato
* Foto på en örn av Steve Bloom (som hade utställning på Nybrokajen förra sommaren)
* Målning av Van Gogh (asskön verkligen xD)
* Mitt asplöv med dropparna

Behöver lite fler, så vem som helst som vet en bra bild är välkommen att säga till. :)

PUSSEL <33

Update: på Deviantart har jag äntligen hittat den bilden som jag fick syn på för något år sen och tyckte så mycket om, och eftersom jag aldrig sparar någon annans bild så länkar jag till den. Här är bilden! :D Love

Inga kommentarer: