05 maj 2008

Tjoho...

Jag har just sett senaste avsnittet av Andra avenyn. Måste väl erkänna att det känns sådär halvbra att jag känner mig precis som Kim i serien... Efter allt tablettknaprande som han just åkt fast för, har jag precis börjat med mina. Skit smakar dom också, som hundmat ungefär. Inte för att jag precis brukar äta hundmat, bortsett från Frollic-flingorna som man får på Silja Line, men jag har ju hund så jag kan föreställa mig hur det smakar. Inget att längta efter kan man väl säga. Får bara hoppas att det gör lite skillnad för mina stackars naglar i alla fall... :)

För övrigt knarkar jag även Golden Grape-Läkerol, Willy:s-yoghurt och massa frukt. ^_^

Dagens bästa: Ja... får nog lov att återkomma om den. Ni som finns här ♥
Dagens sämsta: JAG
Dagens låt: Stairway to Heaven av Led Zeppelin. Piko spelade den mellan Baggeby och Ropsten i morse och sedan dess har jag haft den på hjärnan... Så fin. Som en lightversion av Linneas begravningslåt Highway to Hell typ. ♥
Dagens klädsel: Ingenting speciellt - jeans och t-shirt bara. Önskar jag var mer fantasifull, hade roligare kläder och en roligare kropp att ha kläder på (och att inte ha också för den delen, fast det hör inte hit).


Love ♥

Inga kommentarer: