20 maj 2008

Tjo!

Tillbaka från flöjten. Nu är det i alla fall fint väder igen! :D Även om det fortfarande är kallt så skiner solen, och det är alltid något. Men jag har massa ont i kinderna :( Detta av tre anledningar: Jag har bitit mig på samma ställe flera gånger (blås, F), jag har ont i tänderna innanför och jag har spelat flöjt i en och en halv timme. Aj.

Jag har ingenting att göra! Verkligen ingenting. T_T Men en grej jag verkligen borde göra är att ändra mitt mobilsvar. Jag vill ha något roligt i stil med vår gamla till hemtelefonen, som löd såhär:

*Pappa och Pelle nynnar på Star Wars-melodin i bakgrunden* [Malin ~7] "Du har kommit till familjen Duveblads rymdstation. Vi är ute på ett galaktiskt uppdrag, men om du lämnar ett meddelande, så kontaktar vi dig så fort vi kommit hem till basen."

Det roliga är att utomstående människor som kommit till telefonsvararen ibland har spelat med och presenterat sig som en egen rymdbas, helt på volley. Underbart! Så jag tänkte mig en egen liten fin inspelning, inte i stil med "Hallå? Heeeejjj jag kan tyvärr inte prata just nu..." etc, utan något mer originellt. Ni får väl ringa och kolla sen! I och för sig svarar jag nästan alltid men ni får väl förvarna. ;D

Dagens bästa: Kort skoldag?
Dagens sämsta: Inget kul händer ju!
Dagens låt: Atombomb av Håkan Hellström
Dagens klädsel: Svarta jeans (crocker), vitt linne (marwin), rosaröd pikétröja (från Italien) & svarta sneakers.
Kvällens klädsel: Blåa jeans (Tiger), vitt linne, ljusgrå tunn stickad tröja (Vero Moda), slitet brunt skärp, beige sjal (H&M) & skinnjacka (Brooker).

Middag snart! Fast jag är inte alls hungrig, men men... Lite grönsaker får man väl i sig. Ha det fint allihopa :D Pussel ♥

Inga kommentarer: