15 maj 2008

Torsdagkväll

Tjo!

För en gångs skull har jag faktiskt anledning att vara lite nöjd med mig själv; jag har under kvällen både städat, hämtat hajkgrejer i lokalen och handlat mat med mor. Bortsett från att jag ska ha läst ut Hamlet till på måndag (asgarv), så har jag inget annat skolarbete att göra, vilket såklart känns minst sagt skönt. Därmed inte sagt att jag är sysslolös, långt ifrån...

Någon som är bra på Photoshop Elements? Paula är :D (a) Seriöst, nästa helg då vi förmodligen taggar Linnas hus tror jag att jag tar med bilderna och låter dem greja med dem i hennes riktiga PS. (And since you probably will be reading this; now you're prepared ;D And btw, our ideas about selling the pics... How much parra should we take for them? ;P)

Dagens bästa: Photosession med barnen i stället för riktiga lektioner ^^ Kärlek på er allihop ♥
Dagens sämsta: Ja... Att det underbara sommarvädret vägrar komma tillbaka :(
Dagens låt: Vi kommer att dö samtidigt av Säkert!
Dagens klädsel: Svarta ribbade strumpbyxor, korta avklippta jeansshorts (Gul & Blå), "skärp" av grått sidenband med rosett (Ginatricot), grå t-shirt (H&M), Blåa Converse.

Puss :D ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

at least a few grand my dear...at least!

10% should go to the models and 90 to the photographers/directors ...

I s'pose our gayclubmagazines would tear their eyes out over some of our portraitshots lawl <333 *exploiting F? definately not <33*