14 maj 2008

Tjo

Jag åt konstigaste middagen på länge idag, komponerad av den senaste veckans rester. En trevlig blandning av potatis, ris, couscous, lax, kassler, kokt ägg och hummus. Mums. Segling i hamnen följde på det, och det hade i alla fall slutat regna så trots kyla var det rätt trevligt. Jag, Cc, Lilie och mamma glassade runt i Cave och planerade mat och annat till helgens hajk. Jag inser nu att vårt sommarprogram kommer få lida hårt av den kommande dieten... Seglingshajker brukar i princip uteslutande bestå av mat (och så regn såklart) - soppa, mackor, kex, frukt, godis, mera kex, köttbullar stekta i massa smör - ni fattar. Jag kommer komma tillbaka och se ut som en välstekt köttbulle! T_T Eller i och för sig, det ska bli rätt dåligt väder - snarare en rå köttbulle. Fan. =/ Men jag är lycklig ändå. Det blir grymt mysigt!

Dagens bästa: Hum... segla :D
Dagens sämsta: Iskallt och regn :(
Dagens låt: Psalmen Må din väg gå dig till mötes, den är så otroligt fin ♥
Dagens klädsel: Jeans, vitt linne, svart hoodtröja, svarta sneakers, munspelet

Ha det fint :D Pussel ♥

Inga kommentarer: