27 maj 2008

Tiiisdag

Nooohhooo I just realized I have 666 posts in my blog! That's a bad sign T_T

(Eller så kan man helt enkelt se det komiska i att inlägget om Eurovision Song Contest skrevs i djävulens tecken ^^)

Okej, det är nästan somrigt idag så jag valde shorts imorse. Cyklade till skolan för första gången sen... öh, i fredags, men ändå - jag har saknat det :] (man vänjer sig verkligen vid friheten) Vi pluggade på ganska duktigt faktiskt under förmiddagen, käkade lunch (kokt potatis!) & jobbade lite mera. Mot slutet urartade det hela till en youtube-orgie som vi fann det lämpligt att avsluta för att ha någon typ av ork kvar till slutspurten på uppsatsen - så vi åkte hem. Nimis dissar oss men jag, Linnea & Jack ska i alla fall jobba hemma hos mig hela natten för att få klart uppsatsen i tid. De tog tunnelbanan medan jag cyklade så jag hoppas de kommer snart... Om en timme har jag flöjt så är jag lite smart placerar jag dem framför uppsatsen så den är klar när jag kommer hem :D

Dagens bästa: Att Linnea & Jack slaggar här :D
Dagens sämsta: Att vårt projekt går åt helvete ^_^
Dagens låt: 99 Luftballons av Nena
Dagens klädsel: Svarta shorts, vitt linne, blåvitrandig skjorta & vita converse

Nu kommer dom =) Pussel <3

Inga kommentarer: