11 maj 2008

Söndagkväll...

Yo!

En A4 tyskauppsats lyckades jag producera, sedan pallade jag inte mer. Nudelwook med kyckling och massa grönsaker till middag :D Sedan har jag varit på promenad med Cc i 1 ½ timme i desperat behov av ombyte från min kära familj.

x
Vi drog till Willy:s och hittade vackra potatisar när vi skulle hitta mat till Råsa.

Jag hade tänkt kika lite Andra avenyn nu, och käka melon med mina älskade familjemedlemmar... Lev väl alla barn :D Imorgon är det måndag! Okej, kanske inte världens mest uppmuntrande kommentar, men ändå. Det är bara en vecka kvar nu, åtminstone för oss, sedan börjar projektet. Fan vad jag längtar... En vecka av plåga; prov, redovisningar och uppsats så man vill dö på alltihop. Dock avslutas den i alla fall med en trevlig International food day på historian (that's just so Stephen xD)! :)

Saker jag inte pallar med:
* Att folk vill bojkotta OS för att de tycker illa om Kinas regim (varför låta idrottare och andra oskyldiga lida för det?)
* Att SVT direktsände Englas begravning ^_^ Man har ju bara objektifierat hela henne och låtit henne representera en hel grupp med människor som utsatts för samma ohyggliga brott. Hon är fan en människa! Låt folk få sörja henne utan att använda henne som PR mot idioter.

och sen massa mer som ni inte orkar höra.

Pussipussel <3

Inga kommentarer: