02 maj 2008

Biologi med S & F

Haj :D

(I titeln skrev jag först "F & S", men jag kom på att folk kommer tro att jag hänger på Friskis & Svettis... ^^ Vilket jag inte gör.)

I morse gick jag på promenad med Cicci, mamma och hunden, det var mysigt. Det duggade lite lätt vilket egentligen är rätt jobbigt (ni vet hur jag är; ska det regna ska det göra det ordentligt), men vi klarade oss ändå. I centrum var vi fett framgångsrika och jag inhandlade bland annat rakblad (emo ^^), ny mascara och en volleyboll som Cicci fick i försenad födelsedagspresent. Köpte ett paket Hårkontroll också, så får vi väl se om mina naglar blir något lyckligare...

Gick direkt till Bodal och mötte Freidrich och Sarah som kom med tåget. Vi lekte biologi på mitt rum, käkade lunch och lekte mer. Skolarbetandet avtog dock vartefter tiden gick, men vi hade mysigt i alla fall :) Efter några timmars hängande i min säng/vid köksbordet kompat av Kent och Coldplay, dumpade jag dem vid tåget igen klockan fem. Jag gick en sväng förbi Lollo och hälsade innan jag begav mig hemåt för att gräva ner mig i min ensamhet igen. Idag har jag i alla fall träffat människor... Och förmodligen blir det fest ikväll igen, inte för att jag är speciellt jättepeppad på att festa egentligen, men jag sa att jag skulle komma och det blir säkert kul. :)

Jag pallar inte att mina tänder går sönder x) Det går flisor ur framtänderna, det kan inte vara hälsosamt... Tandkontroll? (a)

Dagens bästa: Sarah och Fredrik! ♥
Dagens sämsta: Det tråkiga vädret...
Dagens låt: När sommaren kommer av Lars Winnerbäck
Dagens klädsel: Tiger-jeans, vit "Palua coast"-t-shirt från H&M, khakigrön vårjacka från Vero Moda.



Vet att han klagar på att han inte är fotogenisk. Bryr mig inte. Känner vi möjligtvis igen tapeten, sängen, hatten, kaninen och mobilen...? :) Skulle gärna lagt upp fler bilder men jag tog inga andra, lånade Sarahs kamera i stället. Kärlek på er två ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

åh :) ”Dagens bästa: Sarah och Fredrik! ♥”