11 maj 2008

Hejhej

Min räknare fungerar! Yaahhooo! *lycka*

Öh, ja. Jag har varit hos Bästemor och fixat lite, det var trevligt. Vi åt sill & potatis - Biscaya-minnen på hög nivå. Sakna! ♥ Vi är precis utanför Nynäshamn, det blåser på ordentligt och vi kryssar, så båten lutar en hel del. Solen strålar och alla sitter på däck och äter kokt potatis med sill, gräddfil, gräslök och knäckemackor, samtidigt som vi slår var femte minut... Nej, det är ingen idé att försöka beskriva hur det känns, man måste ha varit med om det för att förstå. Men fan vad jag saknar de dagarna! Där kan man tala om "time of my life". Hursomhelst, nostalgitankar åsido: Jag städade och tvättade och sedan åt vi jordgubbar till efterrätt. Grymt gott! Så sammantaget har min dag i princip uteslutande bestått av somriga saker :D

Skolarbete väntar, fan vad taggad man kan vara! Tyskauppsats, kemiprov, biologiredovisning, engelskadebatt, var det inget mer? :o Men då så! :)

Pussipussar ♥

Inga kommentarer: