22 maj 2008

Mycket att göra?

Okej, ungefär såhär ser mina planer för de kommande dagarna ut:

I morgon åker jag tåg till skolan eftersom cykeln står kvar där. Var givetvis dum och cyklade imorse utan att tänka mig för... Efter skoldagens slut ska alla till Klara, så jag får väl möta upp dem med cykeln någonstans på Kungsholmen. Där planerar vi som sagt att bada om tillfälle bjuds. På lördag förmiddag får jag cykla in till Åhlénshuset vid plattan eftersom jag och kusinen ska gå på Stockholm Day Spa klockan tolv. Efter det blir det förhoppningsvis lite lunch, och så har jag en del shopping jag känner för att utföra. Jag måste dock ta mig hem ganska snabbt eftersom några barn ska sova hemma hos mig på lördagkvällen. På söndagen ska vi förmodligen sova hos Linnea, och kanske på måndagen också. På tisdagen har jag flöjt, och natten tillbringas tillsammans med projektgruppen hemma hos mig där vi planerar att dygna för att skriva klart uppsatsen. På onsdagmorgonen ska jag till tandläkaren för att prata tandställningar, och den förmiddagen ska uppsatsen in så jag lär (tyvärr) missa sistaminutenhetsen i skolan då.

Sen är det såklart mycket annat också som väntar, men det är för långt in i framtiden för att jag ska orka tänka på det... Som synes så har jag tillräckligt mycket att hålla koll på redan.

Inatt blir sista natten på knappt en vecka som jag tillbringar ensam ^^

Middag väntar nu. Btw, min besöksräknare är cp (igen), så veckoantalet är alldeles för lågt. Fattar inte varför men den är olycklig helt enkelt.

Puss

Inga kommentarer: